pühapäev, 16. oktoober 2016

Lapsed sooja nr 2

Peale poja nohu-köha perioodi vaatasin üle ta talvise riidevarustuse ja mulle tundus, et kurk vajaks tõhusamat kaitset ning otsustasin, et koon talle kaelussalli.

Kuna tegu väikse poisiga, siis välistasin igasugused sitsid-satsid ja keerulised mustrid, tahtsin lihtsa joonega lihtsat salli. Minu eeskujuks olid need kaelussallid:



Kaks õhtut kudumist ning valmis selline - kraeosa on soonikkoes ja ääred üle heegeldatud.



Kuna olen aastate jooksul päris palju kudunud, siis ma koon tunde järgi ja väga mingitest õpetustest 100% kinni ei pea. Kui aga soovi ka selline sall valmis kududa, siis leidsin SIIT päris hea õpetuse.

Linnukujuline nööp on pärit Folkart poest, mis sai ostetud eelmisel aastal Mardilaadalt ja on pea 1 aasta mu rahakotis oma õiget aega oodanud.

Kui tekkis küsimus, mis postitus oli "Lapsed sooja nr 1", siis juhuslikult avastasin, et pea aasta tagasi oli blogis juttu ka sallist, aga see sobib pigem tüdrukutele, kuid on õige aeg meeldetuletus teha. Kel huvi, siis piilu SIIA.

Lapsed sooja :)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...