kolmapäev, 3. august 2016

Katsiku- ja sünnipäevakingi abi Kixikust + blogiloos!

Aeg-ajalt tutvustan ma blogis mõnda uut e-poodi, mis seotud lasteasjadega ning mis mulle silma on jäänud. Seekord mõtlesin, et räägin ka ühest, mille ma avastasin, kui ma ei eksi, siis selle suve alguses ja plaanisin tutvustavapostituse teha, peale puhkust, linna-töö-blogimise rütmis tagasi olles.

Tore oli, aga minu üllatus, kui just seesama e-pood ise mulle kirjutas ja kirju vahetades jõudsime kokkuleppele väikse loosimängu osas. Enne loosi juurde minemist, tahtsin ma tegelikult rääkida ka sellest, miks see e-pood ehk siis Kixik.ee mulle üldse silma jäi. 

Ma usun, et ma ei ole ainuke noor ema, kes teeb oma lapsest hunnikute viisi pilte ja minu soov oli ka minna mõne hea fotograafi juurde, et seal väiksest tegelasest ja perest mälestuseks pilte teha. Üks mõte oli pildisessioon lapsest ja nimetähtedest ning sellepärast ma nimeklotse üldse googeldama hakkasin ja Kixikuni jõudsin. Mulle meeldisid just need pildil olevad klotsid.



Kixiku valikus on ka muid käsitööna valmistaud klotse ja kel ka vähegi soovi ja huvi, siis võib lähemalt tutvuda nendega SIIN. Lisaks fotosessioonile dekoratisooniks olemisele, võivad lapsed nendega mängida :) ja sobivad lastetoa kujundus elemendiks. Kui aega leian, siis panen kokku väikse pildipostituse inspiratsiooniks, et ka näeksite, kui lihtsate võtetega saab oma lapse fotosessiooni või lastetoa põnevamaks muuta. 

Aga ega ainult klotsidega Kixiku tootevalik ei piirdu, tegelikult on see üks vahva pood, kus kiiremas korras võib leida sobiva kingituse, kas katsikule, sünnipäevale, pulma, sõbrapäevale või tõesti, mis iganes erakorraliseks sündmuseks vaja on või tegelikult ka lihtsalt oma kodu kaunistama.

E-poes on esindatud Eesti disainerite looming ja põhisuunaks ongi just personaalsete disainikingituste müük, näiteks on müügil nimelised mänguasjad, lutiketid, seinapildid jne. Brändidest leiab seal, juba ka juttu olnud My Unicorn, AnnaLutter, Seinast seina, lisaks Pai la Mama, Mia Pupe, Jaago Käsitöötalu ja Mömmi.

Ja nagu ikka jutu juurde toon näited oma lemmikutest toodetest, mis mind veel huvitasid ja mis mul juba endale ostusoovi nimekirjagi olid salvestatud. Minu viited on pigem laste peale mõeldes ja veidi poisilikud, kuna enamjaolt jäävad mulle praegu silma tooted, mis sobiksid väikestele poistele. 

Lõbusa sõnumiga beebibodid:




Usun, et leiate, ka endale nii mõndagi, mida ostukorvi pista. Kindlasti soovitan Kixikust just eelnevalt mainitud tähtpäevade - katsiku või sünnipäeva eel kingiideed otsima minna ja kui abi ei leia, siis arvan, et kirjutades, ideedest neil puudust ei ole ning abistavad kindlasti.

Ka mina sain Kixikult kingituseks just viimasel pildil olnud sünniinfoga seinapildi, mis meie kodu nüüd kaunistab. Kuna ma olen sellega nii rahul, siis kavatsen ise ka uue tellimuse teha, augustis on juba ju uusi sünnipäevi oodata.

Aga lõpetuseks, on mul hea meel läbi viia uus blogiloos, kus kingituseks on just samasugused pildil olevad poisile või tüdrukule Kixiku poolt teile personaalselt valmistatud üks sünniinfoga seinapilt ja lisaks nimeline lutikett (vaata linki)



Mida teha, et see endale võita?  

  • Ole Sinulaps blogi jälgija Facebookis, leiad SIIT ja Instagramis leiad SIIT 
  • Kirjuta kommentaariks, kellele sooviksid oma kingitust teha Kui kommenteerid blogis, siis jäta oma nimi ja e-mail. 
  • Ole ka Kixiku Facebooki jälgija SIIN
  • Facebookis jagamise eest saad lisapunkte :) 

Head loosiõnne!

Loos läheb lukku juba esmaspäeval 08.08.16  kell 12.00!



Pildid Kixik.ee lehelt


1 kommentaar:

  1. Kingiksin õele, kellel sündis äsja imeilus tüdrukutirts! :)

    Margit Koppel
    margitkoppel@gmail.com

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...