view rawsnowflake-snippet hosted with ❤ by GitH

esmaspäev, 25. juuli 2016

KidsDecor.ee uus e-pood

Nii äge, uusi skandinaavia stiilis lastele mõeldud e-poode tuleb juurde nagu seeni pärast vihma. Juba mõnda aega tagasi avastasin, ma Instagramis KidsDecori, kes eelmisel nädalal avas ametlikult ka oma e-poe. Panin lapse lõunaunne ja ise asusin avastusretkele.

KidsDecoris on saada armsaid sisustuselemente lastetuppa - lampe, patju, mänguasjakorve, lisaks voodipesu, veidike riideid ja mänguasju.

Brändidest on esindatud mulle juba vanad tuttavad lemmikud, kellest ka blogis juttu on olnud, näiteks A Little Lovely Company ja AnnaLutter. Lisaks hulganisti põnevaid välismaised brände nagu Garbo and Friends, Raaliving, TheMilkCollective, Tresxics, Toi Meme, Bandide, Ilka by Vanessa, CarlijnQ and Fabelab. Ja ka eestimaised nagu näiteks Bebe Organic, SleepyFox, miDeer, VäikeNee ja Prostoconsept.

Ühesõnaga uut avamistamist jagub küllaga ja jagangi siinkohal mõningaid leide, mis sealt silma jäi.

Kohe esimesel vaatlusel meeldisid mulle särtsakad mänguasjakorvid, mida saaks tegelikult ka muuks kasutada, näiteks tekkide, patjade, riiete jne hoiustamiseks. Kui mul kodus juba poleks ühte taolist, siis viimasel pildil olev rolleri-auto-bussi mustriga korv oleks kindel ost - see on mõnusalt värviline ja kindlasti meeldiks selline ühele väiksele poisile pigem rohkem, kui ema ostetud tähtedega variant.





Järgmisena jäid silma huvitava kujuga lambid - lapsele kindlasti meeldiks Batman, maale sobiks ideaalselt (une)lambaga ja luige oma oleks tore kingitus väiksele sugulastele. Muideks lambid on valmistatud käsitööna ja vaadake viidatud linkidelt, kui mõnusaks nad lastetoa muudavad. 







Ja padjad, ka seekord ei saa ma neid kuidagi mööda, kuna KidsDecoris on mõnusad kaisupadjad, mida ma varem polegi kuskil märganud. 




Kui ma poleks Nonast ostnud koju autorajakleepsu, millest ka juba varasemalt juttu olen teinud, siis oleks ka see autorada tulevikus meie põrandal. 



Veel meeldisid mulle mõnusa mustriga voodipesud ja AnnaLutteri tähe padi. Igatahes tooteid, mida mina ostaksin on uues e-poes küllaga ja seepärast tahtsin teile sellest ka märku anda, äkki leiate ka omale lastetuppa ja koju midagi uut.

Jõudu ja jaksu KidsDecorile! 


Pildid KidsDecor lehelt



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...