esmaspäev, 13. juuni 2016

Eesti blogiauhinnad 2016 minu muljed

Tänane postitus on veidi teistsugune, kui tavaliselt.

Usun, et enamus on kursis, et laupäeval toimus Eesti Blogiahindade jagamine ja vahvast üritusest veel lummatuna tahtsin lihtsalt ka paar sõna kirja panna.

Eelmisel aastal ma osa ei võtnud ja seda toredam oli seekord kõike oma nahal kogeda - teisi blogijaid näha ja kogu melust osasaada. Auhinna jagamine tervikuna oli minu arvates hästi õnnestnud, kui nuriseda, siis selle üle, et algusaeg veidi venis ja oodatust rohkem oli rahvast tulnud, kellele istekohti piisaval ei leidunud. Aga need olid, ma ütleks pisiasjad, sest tegelikult oli tunda, et ürituse taga suur-suur töö, kokku pandud olid korralikud kinkekotid blogijatele, auhinnad võitjatele, koostööpartneritelt jooke-sööke, esineja ja õhtujuht, kohal oli meedia, just nii nagu ühele korralikule auhinna jagamiselt eeldaks.

Mina jäin igatahes kogu üritusega väga rahule ja plaanin võimalusel kindlasti järgmine aasta ka osavõtta.

Aga, kuidas Sinulaps blogil läks?


Ühtegi auhinda ma ei võitnud ja seda ma ka ei eeldanud. Aga minu üllatuseks saavutas blogi pere-ja beebiblogide kategoorias 6.nda koha, mille üle ma olen tõesti siiralt rõõmus ja suur aitäh kõigile oma hääle andnud inimestele.



Tulemustega saab tutvuda Bestblog.com lehelt ja kokkuvõttega - pilte ja Elu24 otseülekannet järelevaadata jne seda saab teha Marimelli blogist.





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...