teisipäev, 24. mai 2016

Ole suveks valmis!

Loodan, et teil oli ka tore nädalavahetus ja veetsite selle perega väljas ilusat Eesti ilma nautides. Isegi veidi kahju oli taas esmaspäeval tööl olla, aga seda magusamad on meie vabad päevad, millest tavaliselt üritame ikka viimast võtta :)

Mõtlesingi, et kirjutan täna paar rida sellest, kuidas mina plaanisin eelseisvaks suveks korralik lapsevanem olla ja tahtsin poja tarbeks varuda koti, kuhu ostan vajaminevad kaitsevahendid, pidasin silmas näiteks päikesekaitsekreemi, lisaks midagi, mis leevendaks nahka pärast päikese käes olemist ning plaastripakki, kuna kindlasti tuleb õues mänguhoos hullamist-jooksmist ette, mis võib veidi õnnetumalt lõppeda ja ehk midagi veel.

Ühesõnaga, usun, et saite mu mõttest aru, et plaanisin kokku panna oma väikse apteegikoti, mida oleks suvel alati hea kodust kaasa haarata ning mis oleks mu kotis sama tavaline, kui mullitaja või mudelauto.

Kui ma Ilumessil käisin, siis lootsin, et ehk saan juba seal oma suveapteegikoti varumisega alustada ja kindlasti on mõni ettevõte messihinnaga päiksekaitsekreemi pakkumisega seal olemas. Aga ei, mida polnud, seda polnud või ei pannud ma neid lihtsalt tähele? Igatahes oli mul siis kindel plaan mingi päev suuremast kaubanduskeskusest läbi käia ja sobivad tooted sealt osta.





Päev enne plaanitavat osturetke, avastasin, et keegi on minu eest selle töö juba ära teinud  ja sobivad tooted kokkupannud ja jääb üle vaid minna ning see endale osta. Nimelt avastasin tänu Südameapteegi klientidele saadetavale infokirjale, et nad on lastevanematele mõelnud ja just mul mõttes olnud suveapteegi valiku kokkupannud. Kummaline on see, et ma ei oleks selle pealegi tulnud, et apteegist sellist terviklikku kompleti otsima minna. 

Aga, nagu juba pildilt nägite, siis oma suveapteegikoti ma sain. Klõpsisin sellest meie nädalavahetuse piknikul paar pilti ja mõtlesin, et tutvustan teile ka selles olevaid tooteid. Usun, et nii mõnelgi oleks sellest kasu ning sellist terviklikku komplekti on tunduvalt lihtsam osta, kuna ooted selles on universaalsed.




Esmalt, on selles näiteks päiksesprei Australian Gold (237ml) päiksekaitsefaktoriga 30. Sprei sisaldab kakaduu ploomi ekstrakti, Austraalia teepuuõli, aaloet ja E-vitamiini. Toode on prii parabeenidest, alkoholist, värvainetest ja muudest soovimatutest ainetest. 

Australian Gold toodetes, ma seni pole pidanud pettuma ja usun, et see annab ka piisava kaitse. Loomulikult tasuks vältida aktiivse päikese käes viibimist 11-16 vahel, kanda päikseprille, peakatet ja tarbida piisavalt vett. 

Päiksekaitse valikul, soovitatakse valida toode, mis sisaldaks nii UVA- kui ka UVB kaitset ja meie Eesti kliimas võiks päikesekaitsefaktor olla vähemalt 20+, veel parem on muidugi 30+. 





Kõikidele nahatüüpidele sobiv Aloe Vera geel (100 ml)  Sobib kasutada igapäevaselt, värskendab, niisutab, pehmendab, kaitseb ja taastab nahka. Sobib päikesepõletuse ja sääsehammustuse leevendamiseks.

Proovisin juba lapse päikesest punetavatel põsketel ja tundus, et aitas tagasi tõmmata seda, seega tundub, et toimib küll. Nii palju, kui mul on aaloe kreemidega kokkupuuteid olnud, siis nad üldjoones teevad seda, mida lubavad. 




Järgmisels puhastav Pharmacare antiseptiline sprei (100ml) väikeste haavade ja nahavigastuste desinfitseerimiseks. Saab kasutada, kotis kaasas olevate plaastritega. Kipitusevaba antiseptik sobib suurepäraselt lastele. 

Õnneks mul lapse haava puhastusega pole veel kokkupuuteid olnud, aga mõeldes enda lapsepõlvele ja katkistele põlvedele, siis need ajad on kindlasti veel ees, seega hea, kui selline toode alati käepärast on. 




Ja viimakseks soovitud plaastripakk oli ka, selleks on Medrull veekindlad, mis mõeldud tundlikule nahale, immutatud aaloe ekstraktiga. Kasutada väikeste haavade ja kriimude puhul.



Nagu näete on  tegu täitsa asjaliku valikuga, ka kott ise on ka piisava suurusega, mahub käetkotti või saab tänu sangale edukalt ka eraldi kasutada ning vajadusel saab midagi kotti veel lisaks panna, mina näiteks mõtlesin puugipinsettide peale.

Muideks, minu komplekti puhul on tegu täiskasvanutele mõeldud valikuga ja on saada ka ainult lastele kokku pandud kotike. Miks, aga kindlasti soovitan ka lihtsamat teed minna ja selline komplekt osta, on üsna lihtne ja teeb rahakotile pai ehk nii on võimalik võita hinnas 10 eurot.

Kel huvi, siis saab Südameapteegi suveapteegi pakkumisega tutvuda ka lähemalt SIIN või miks mitte suunduda pigem kohe lähimasse Südameapteegi, mille leiad SIIT.




Kas keegi on juba endale sama suveapteegi ostnud ning on ehk soovitusi, mis toote võiks oma suveapteeki veel lisada?

Seekord oli siis postitus laste tervisele mõeldes ja kaunis jätk sellele on kindlasti peatselt algav blogiloos. Kes juba eile vihjet nägi, siis võiduks on minu poja lemmik Rockee jonnipunn-hambahari. Muideks, needsamad ägedad hambaharjad on värselt ka Südameapteekides saadaval. Tulge peatselt blogisse uuesti piiluma.

Ja olge siis suveks valmis ;)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...