teisipäev, 17. mai 2016

Lasteasjade kevadturg - muljed

Pühapäeval käisin Ilu Sõnumil ja plaanisin täna oma muljeid ja oste teiega jagada. Aga enne parandan ühe vana "võla", nimelt tahtsin rääkida Lasteasjade Kevadturust, mis toimus nüüd juba pea kuu aega tagasi 10.aprillil.

TTÜ-sse kevadturule suunduses oli mul ostu eesmärgiks lapsele uusi pükse osta ja niisama kohapeal pakutavaga tutvuda. Ülessanne sai täidetud ja üht-teist ka veel soetatud - midagi uut ja midagi kasutatud ka, kuna kohal oli palju eraisikuid, kes oma lastele väikseks jäänud riideid, jalatseid ja mänguasju müümas. Usun, et kel aega ja tahtmist, siis leidis ka nii mõndagi enda jaoks.

Muideks ma polnud varem sellest turust osavõtnud, aga olin ainult head kuulnud ja paljud tuttavad olid varasemalt seda külastanud, seega läksin ainult positiivsete mõtetega.

Kohale jõudes, oli sealne olukord, aga veidi hirmutav. Nimelt olin tulnud lapsega ja otsustasin, talle kergkäru talle kaasa võtta, et saaksin vajadusel rahulikumalt kaubaga tutvust teha. Aga kohal oli nii palju rahvast - nii müüjaid ja ostlejaid, et seal oli juhe kitsas ja lapsega oli seal üsna ebamugav olla. Oleksin kindlasti kauem uudistanud, aga lõpuks lihtsalt loobusin ja tulin tulema. Nagu rahvahulgast arusaada on, siis sellist üritust on igati vaja, aga turg on vist juba nii mastaabseks kasvanud, et soovitaksin järgmiseks korraks suuremad ruumid otsida.

Aga oma ostude juurde, nagu juba vihjasin siis põhiostu plaan olid uued püksid laspele:)
Ja ohh, millised püksid ma leidsin, pärit Vintage Beebist. Mõnusad pehmed ja kihvti mustriga. Olen ostuga igati rahul.



Järgmiseks ostuks oli uus jonnipunn hambahari Rockee, mis on tänaseks poja lemmikuks saanud. Igal hommiku-õhtul on vaja sellega tähtsalt kodus ringi liikuda ja kõigile näidata, millega tema hambaid peseb. Hambapesu on küll tänu sellele palju lihtsamaks läinud. Varasemalt talle seda eriti teha ei meeldinud, nüüd aga "Lähme kikusi pesema" on ku võlusõna, millega hops-hops vannituppa suundutakse :)





Võrreldes tavaliste hambaharjadega võib see tunduda veidi kallis, aga kohe on pakis kaasas veel kaks lisaharja, mis pikendavad selle kasutusaega. Ning hiljem on võimalik lisaharju ka eraldi juurde osta.
Mis peamine, vähemalt mulle tundub, pani see minu lapse hambapesu armastama, mis on igati tähtis, et see harjumus ilusti kinnistuks ja hammaste eest hoolitsemine tulevikus igati igapäevane tegevus oleks. Kel soovi, siis olen neid samu hambaharju näinud Nonas müügil ja võib uurida ka Täiskuu enda Facebooki lehelt.

E ostud, oleks tasakaalus, siis veidi ka taaskasutust. Olin ammu otsinud eeslükatavat pulga otsas mänguasja - teate küll, mis muudataks lapse käima õppimise hoobilt mänguks. Kuna keeldusin ostmast 15 € plassmassist parti, see oli ainuke, mida olin suutnud eelnevalt leida, aga nägi nii jube välja. Siis võite mu rõõmu uskuda, kui ühel emal selline mänguasi müügis oli. Ei olnud küll part, aga ajab asja ära ning õnneks sellega ka mängitakse ja pole veel koju seisma jäänud. Väärt ost 3 € eest!

Ja viimakseks suveks Crocsid, mida hea maale jalga panna, jällegi 3 €. Uuena maksavad taolised vca 27 €. Testisin just, et selleks aastaks jäävad vist suureks, aga nii väikeste puhul tasub soodsalt asju ette osta, küll kasutust leiavad.



Üldiselt õeldes, jäin esmakordse külastusega rahule ja kindlasti järgmine kord plaanin uuesti minna. Miks ma soovitan taolistel messide-laatadel käia on see, et tavaliselt on kauplejad väljas paremate hindadega, näiteks Vintage Beebi püksid ja Rockee hambaharja ostsin ka hea laadahinnaga :)
Ning vajadusel saab alati täpsemalt küsida ja uurida toodete kohta, miks siis mitte seda võimalust kasutada.

Millised on teie kogemused Lasteasjade turuga?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...