teisipäev, 31. mai 2016

Kikud puhtaks blogiloosi võitja!

Üle tüki aja oli blogis taas loosimäng ja ütlen ausalt, mulle meeldis teie kommentaare lugeda ja nii mõneski tundsin enda olukorra ära. Nii kahju on, et igaühele teist uut hambaharja kinkida ei saa, aga tänu Täiskuule saan siiski ühe väiksekese õnnelikuks teha.

Muideks lapsevanemana mõtlen ma vahest enda lapsepõlvele ja võrdlen praegusi võimalusi, meil ju siis kõike saada polnud ja see hambahari oleks just see olnud, mida ma ka endale väiksena kindlasti saada oleksin tahtnud, sest see näeb lihtsalt nii äge välja. Aga mis ma ikka pikalt lobisen :)

Kuna ma ei suutnud parimat kommentaari ise välja valida, siis kasutasin oma vana "sõbra" Random.org abi, et võitja valida.



Ja blogi loosimängus olnud Rockee "Konn" jonnipunn-hambaharja võitis endale

 Maarika Teder või õigemini siis küll väike Robin :) 

 Palju palju õnne!

Võtan sinuga täna kindlasti ühendust ja räägime, kuidas võidu kätte saaksid. 

Kellel seekord ei vedanud, siis Rockee hambaharjad on saada Täiskuu veebilehelt või tutvu nende edasimüüjatega. Kindlasti tasub pilk peal hoida FB lehel, kuna nad käivad päris tihti mööda Eestit oma kaubavalikut lähemalt näitamas ja kes teab, äkki tulevad nad sinna koos heade hindadega :)

Ja aitäh Täiskuule auhinna eest!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...