neljapäev, 12. mai 2016

Eesti Blogiauhinnad 2016

Kes veidigi blogisid jälgivad, on ehk kursis, et teist aastat järjest toimub Eesti blogiauhindade jagamine. Blogimine on päev-päevalt meil meediast suuremat ampsu võtmas, minu arvates, pole mingi saladus, et suurimate blogide külastus on juba ammu suurem kui mõne veebilehe oma. Leian, et on igati õigustatud ka sellele valdkonnale suurema tähelepanu pööramine, seega kiidusõnad korraldajatele ja veel suurem tunnustus blogijatele.

Sellel aastal on nomineeritud koguni 379 blogi, 23 erinevas kategoorias. Ka Sinulaps blogi on Pere-ja beebiblogide kategoorias esindatud. Oma hääle saab anda kuni 31.05.16.

Juba  ja 11. juunil toimub Tallinna kohvikus Wabadus auhindade üle andmine koos toreda peoga.



Ma ei teinud täna juttu blogiauhindadest seepärast, et ma paluksin blogile hääli anda, vaid tegelikult sellepärast, et kutsuda, teid ülesse oma lemmiku blogi poolt kindlasti hääletama. Ja ühtlasi saan tänada, teid, kes olete siia lugema sattunud. Aitäh teile :)

Oma hääle oma lemmikutele saab anda SIIN,

Ning kasutan juhust ning räägin ka oma lemmikutest. Tunnistan ausalt, et ei ole veel suutnud oma otsust langetada, kuna loen ühes kategoorias mitut blogi ja valiku tegemine on keeruline, seega ma mainin nad lihtsalt ära. Enim jälgin elulisi blogisi, diy ja koduga seotud blogisi, näiteks viimasel ajal meeldivad mulle Lauravihik, Sincerelybitter.comMeiekodulugu.blogspot.com ja muidugi juba "vana" lemmik Miramii.com

Millised on teie lemmikud?  


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...