view rawsnowflake-snippet hosted with ❤ by GitH

reede, 29. aprill 2016

Uut kööki

Veidi aega tagasi tegin ma juttu uue e-poe Home from North lastele mõeldud valikust. Siis jäi mulle sealt silma vahvad sööginõud, mida lubasin endale ka osta. Vahepeal on mu tellimus kenasti kohale jõudnud ja tahtsingi täna näidata, kui ägedad need ikka välja näevad. Ma olen nendega nii-nii rahul.

Otsisin lapsele tükk aega igapäevaseks kasutamiseks uusi sööginõusi, mis oleks vastupidavad ja kannataks ka kukkumist. Mitte, et poeg nõusi loobiks, lihtsalt jõulukingiks saadud ilus nõudekomplekt on savist ja seda lihtsalt ei raatsi nii väiksele veel kätte anda, sest paratamatult kippus ta ise lusika või kahvliga askeldades vahest ka taldrikust kinni võtma ja mitu korda olen saanud taldriku viimases hädas ta käest päästa.

Muidugi oleks ideaalne taldrik olnud iminapaga kinnitav variant, aga kuna Home from North juhuslikult silma jäi ja veel hea pakkumine ka oli, siis tuli ära osta. Mulle nii meeldib, lihtne ja armas ja vastupidav, nagu kodune testija on juba järgi katsetanud :)

Nom nom taldrik, hind 11 €, pärit siit ja karu joogitops, hind 9 €, pärit siit.
Lisaks ostsin ka munatopsi 5 €, link siin, mis täna hommikul pildile ei mahtunud.





Ainuke mure on see, et oleks huvi leida lapse käe jaoks sobivas suuruses söögiriistad. Eelnevalt ostetud Home&Gourmet poest Albert de Thiers Circus sarja kuuluvad söögiriistad, sobivad küll kingiks saadud komplektiga paremini, aga ajavad ka praegu meil asja ära.

Tulles tagasi sööginõude st taldriku juurde, siis ost oli küll mõeldud lapsele, aga see taldrik tekitab lõhusa tunde ja vahest kasutan seda ka ise. Kui Farmi meile maitsmiseks uusi Dipikas tipikastmeid saatis siis pikemalt mõtlemata läksid porgandid just kohe Nom nom taldrikule.

Muideks proovitud dipikastmed on mõnusalt maheda maitsega, ei sisalda säilitusained ning ei ole liiga soolased, seepärast sobiks ka lastele anda. Valikus on nii sibula ja ka tomati-sibula maitselised. Ma kasutaks neid julgelt köögiviljade ja krõpsude juurde. Mulle meenustasid nad maitsestatud hapukoort, seega sobiks ka liha ja kala kõrvale külmaks kastmeks. Igatahes mõnus kerge suvine toode, mida soovitan kindlasti proovida.




Millised on teie lapse sööginõud? Mille põhjal teie oma valiku tegite või teete?
Ah ja, kas olete juba Dipikaid proovinud?


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...