pühapäev, 6. märts 2016

Kiiklammas

Klassikaliselt on lastele kiikumiseks olnud puidust kiikhobu, aga tänaseks on algne kiikhobu juba ammu teise kuju võtnud. Enamasti on nüüd kehaosa pehme ning samuti on hobuse kõrval ka muid kiik loomakesi - öökulle, tigusi, lõvisi ja keda kõike veel.

Mulle sellised kiikloomad ei meeldi, kuna juba paar aastat tagasi tutvusin ma kiiklambaga ning sellest peale olen teadnud, et üks kord tuleb päev, kui see lammas meie koju oma tee leiab. Miks mulle see kiik, aga meeldib? Sest see näeb nii mõnusalt omapärane välja.



Kiiklammas on käsitööna valmistatud Saaremaal Vello Kaaseni poolt, kes meisterdab neid juba aastast 2003. Lisaks kiiklambale on tal valikus ka pinkoinas ja pinktall. Täpsemalt saab Vello toodetega tutvuda tema kodulehel või Facebookis.

Kas teile meeldib kiiklammas ning näeksite seda enda lapsel? Või eelistakse klassikalisemat kiikhobust või kiiktigu?


Pilt V.Kaaseni kodueleht

1 kommentaar:

  1. Mu lapsele kingiti see kiiklammas üle 3 aasta tagasi, noorem laps ka kiigub sellega meelsasti. Kiigutud on sellega väga palju ning on väga hästi vastu pidanud.
    Mulle isiklikult meeldib see kiiklammas välimuselt rohkem kui kõik need poes müüdavad :)

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...