view rawsnowflake-snippet hosted with ❤ by GitH

reede, 4. detsember 2015

Lapsesõbralik jõulupuu

Olen sellel aastal valiku ees, kas tuua jõuludeks kuusk tuppa või mitte. Minu suureks sooviks on ikka ehtes jõulupuu, aga seekord peab vist lähtuma eelkõige lapsest, kes kuusega 1:0 teeks. Saan veel veidi selles osas mõelda, mis lõplikuks otsusesks kujuneb. Veidi on veel ju aega. Kuidas teie teete, kui väikelaps majas?

Juhul, kui meie pere sellel aastal ehtsast puust loobuma peab, siis on mul mõttes teha üks lastesõbralik jõulupuu. Õnneks on internetis selleks küllalt inspiratsiooni. Kui teil ka selline "suur" mure mõttes on, jagan ideed ka teiega.


Jõulupuuks ja kaunistuseks on kasutatud vilti. Ma küll ei teaks, et meil kangapoodisest nii suuri tükke (st kuuske) müüakse, peab eelluuret tegema minema.
Kuuse võiks kinnitada kahepoolseteibiga, mitte nõeltega, nagu viitavas blogipostituses juttu on, kuna väiksed teravavad esemed ja lapsed ei käi üldse kokku.

Kes, aga seinale jõulupuud ei taha, võib veidi rohkem vaeva näha ja meisterdada hoopis sellise puu.



Millal teie üldse kuuse tuppa toote? Mina leian, et veel on liiga vara. Kõige mõistlikum aeg oleks ehk III ja IV andvendi paiku.

Ja kas te piparkooke ka juba teinud olete? Neid hakkame me täna igatahes tegema. Ja sellega seoses on blogis väike üllatus ka teile varuks, tulge peatselt piiluma :)



2 kommentaari:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...