esmaspäev, 9. november 2015

Mardipäev

Kas teadsite, et täna on Mardilaupäev? Meie käisime nädalavahetusel toimunud Mardilaadal, aga sellega meie Mardipäeva üritused ja tähistamine piirdubki. Kui seda üldse millekski saab lugeda.
Laps väike ka veel ja ma arvan, et ta kardaks Mardisante ka, kui need peaks koju tulema.

Mulle tundub, et Mardipäeva komme hakkab kuidagi vaikselt hääbuma? Ma ei mäletagi, millal ma viimati ühte Mardisanti nägin. Ma ei ole kahjuks kursis ka hetkel, ka lasteaias või koolis selle päeva raames midagi meisterdatake või korraldatakse. Või kuidas teile tundub? Kellel väikseid lapsi lasteaias- koolis, kas seal räägitakse Mardipäev kommetest? Oleks väga hea teada :)

Igatahes, täna sattusin juhuslikult lastele mõeldud Mardipäeva laulude ja jutukseste otsa ja hea meelega jagan seda ka teiega. Kusjuures antud videod on 2009 aastal tellitud Haridus- ja Teadusministeeriumi poolt. Võib-olla mõnele tuleb tuttav ette, aga minu jaoks oli see uus avastus :)


  • Mardipäeva laul


  • Mardipäeva laul karaooke variandis 



  • Mardipäeva sõnaraamat 

  • Mardipäeva pildimäng 

  • Mardipäeva muinasjutt



Minu arvates on tegu armsate lastele mõeldud videotega, sain kodus ka mitu korda kaasa laulda :) Väiksematel on need kenasti kaasahaaravad, kes aga tahaks veidi rohkem end selle tähtpäevaga kurssi viia, siis hea on seda teha näiteks Eesti Rahvakalendri tähtpäevade andmebaasis siin.

Kas teil täna Mardid käisid? Või käisite ise Marti jooksmas? 




3 kommentaari:

  1. Mustamäel küll lapsed jooksid marti, vähemasti oma tuttavate laste perekondadele. Aknast nägin :)

    VastaKustuta
  2. Väga tore märku andmast :)

    VastaKustuta
  3. Me elame maal külas ja lapsi vähe, seega marti ei joostud. Aga koolis meisterdati mardimask ja lugemispala oli ka mardipäevast.

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...