esmaspäev, 2. november 2015

Ema-isa nutitelefoni kaitseks

Paar kuud tagasi oli mul väike õnnetus, mis võib olla on jutunud nii mõnegi lapsevanemaga. Nimelt sattus mu nutitelefon poja kätte ja suures mänguhoos kukkus see põrandale ja ekraanile tekkis suur pragu. On ehk kellelegi tuttav olukord?

Minu telefon küll õnnes töötas edasi, aga olgem ausad, kuna nutitelefoni tuleb käsitleda ekraanil sõrmega liigutades, siis lõpuks hakkab see lõhe seal segama. Nii tuligi endale uus telefon soetada. Ma ei tahtnud rääkida, sellest millist telefoni peaks valima, kuna kindlasti on igalühel omad tingimused, millele hea telefon peaks vastama. Igatahes, kuna telefon on mu töövahenditest, siis seekord otsustasin, et seda on vaja kuidagi paremini väikse krati eest kaitsta :)

Ja mugava inimesena, kus siit mujalt otsida, kui internetist ja nii sattusin ma lehele Caser.ee. Neil on päris suur valik ehk ca 50 000 erinevat toodet - mobiilikatteid, erinevates valikutes ja materjalidest, lisaks põnevaid vidinaid - kaitsekilesi, autolaadijaid, hoidjaid ja kõlareid. Näiteks on neil valida katteid üle 500 erinevale mudelile.  Uskuge mind, vaatamist jagus päris kauaks.

Minu avastusteks oli aga mobiilikate ehk Ca5erca5e, mida saab teha oma pildiga, vaata siit.  Ca5erca5e tehakse paarisajale populaarsemale mudelile.

Ja mis siis ikka mobiilikattele panna, kui oma väike kratt :) Tegin sellega endale hilise sünnipäeva kingi. Seda ideed tahtsin ka teiega jagada, kuna isetehtud pildiga mobiilikate on hea kingiidee sünnipäevaks või miks mitte kohe saabuvaks Isadepäevaks.

Kratt teguteb :) 

Selle mobiilikatte tellimine on lihtne - vali nimekirjast oma telefoni mudel, järgmiseks tausta värv - kas must või valge ning lae soovitud pilt. Vajadusel esitavad nad täpsustavaid küsimusi ja uus mobiilikate on peagi sinu. 5+ igati meeldiva teeninduse eest :)

Kellele oma lapse või mõne muu oma pildiga kate on, aga liiga ninnu-nännu, siis Caseri valik on tõesti suur ja sealt leiab kindlasti midagi oma telefoni ümber. Siin väike valik veel mulle meeldivatest. Ja ära unusta ekraani ka kaitseta jätmast ja vali sinna sobiv kaitsekile!






Ja mõeldes isadele sobiks kingiks Caseris müüdav KoorWood brändi katted, Skandinaavia ja Eesti kultuurist, stiilist ja loodusest mõjutusi saanud Eesti oma bränd, mis tootab puidust mobiilikatteid.
Paar näidet ka:





Ja hea uudis on ka - Caseril algas just KINGISADU
mis kestab kuni 31.12 ja uhh - auhinnafond on 5000 € :)
Caseri tegemistega paremaks kursis olemiseks, jälgi nende Facebooki lehte siin.



Pildid Caser.ee lehelt 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...