esmaspäev, 26. oktoober 2015

Isikupärased pildiraamid

Mul on vahel tunne, et minust võiks teha saate kogujatest, sest ikka ja jälle leian ma kodust asju, mida ei ole raatsinud ära visata. Ja noh, mees ka ütleb nii mulle vahest. Üheks mitte "ära visata" kategooriasse kuuluvad erinevad poja sündi ja kasvamist tähistavad esemed. Alates luttidest, kuni Lusikapeo kutseni ja neid esemeid tuleb kuus ikka paar tükki juurde. Tegelikult ma ikka mõtlen, kas ja mida alles hoida ja päris lootusetu rämpsukoguja ma ikka pole :)

Näiteks, mis ma tegin luttidega, mida ei raatsinud ära visata? Sellest on mul isegi postitus, loe siit.
Ehk nendest sai pildiraamile kaunistused.



Tegemine on lihtne, vaja on:
  • lutte
  • pildiraami
  • liimi, mina kasutasin kuumaliimi püstolit
  • hiljem ärge unustage fotot lisamast :)


Ja aeg-ajal kingitakse lilli, kus lillekimpu on lisatud väikse pulgakese otsa mõni lind, loom või liblikas. No ja, kui mul poeg sündis siis ma ei raatsinud mehe poolt lillekimbus olnud karumõmmit ära visata. See oli lihtsalt armas. Nüüd leidis väike karu ka endale sobiva koha pildiraamil. Pildiraam, kuhu karu pesa tegi oli varem muideks musta värvi, kuna mulle meeldib hele skandinaavia stiil, siis sai pildiraam juba ise ka ammu uue kuue. Ja fotosi ma teile arusaadavatel põhjustel näitamiseks ei lisanud :)




Mulle väga meeldivad pildid kodus, kuna nad muudavad kodu hubaseks. Ja kogumise juurde tagasi tulles, siis ühtteist on ikka kogunenud. siis väike valik neist.


"Armastus elab siin" pärit Seinast Seina e-poest ja "Baby" pärit Hortesest


Kas teil on kodus nähtavatel kohtadel fotosi? Ja, kes soovitaks, kus on kõige mõistlikum fotosi ilmutada? On ehk soovitusi?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...