kolmapäev, 28. oktoober 2015

Ema väike kommipood

Täna oli meil tõsiselt tegus päev, käisime pojaga esimest korda kinos ( laps siis ikka) :) Mina olen vana kino armastaja juba. Olete ehk kuulnud Solarise kino korraldatavast Emme ja beebi kinopäevast? Meie emotsioonid sellest on nii head ja värsked veel, et katsun täna-homme väikse postituse sellest ka teha.

Aga peale kino nagu ikka, uudistasime ka veidi Solarises ringi. Külastasin ma lemmikpoode Hemtexit ja Tigerit. Tiger on pood, kust ALATI leiab midagi ägedat. Nii kaua, kui nad Eestis tegutsenud on, siis mina ei ole sealt poest veel tühjade kätega väljunud. Kusjuures vaatasin, et neil on uus eestikeelne kodulehekülg nüüd avatud, vaata siit.

Täna väljusime sealt peale Halloweeni muhvinipaberitega ja ühe eriti kihvti tootega :)

Meil on nüüd oma väike kommipood. Ütlen ausalt, selline väike masin on mu lapsepõlveunistus olnud. Ma ei teagi miks ehk on süüdi filmid, kus seda näinud olen ja salamisi endale soovinud.
Mul on taoline vintage masin juba tükk aega Ebay wishlistis olnud. Mõtlesin, et kui poeg suurem siis ostan ära. Kuna praegu ta komme ei söö siis ei ole seni ka mul ahvatlusi. Aga kui Tigeris seda nägin, siis ei olnud enam pikka mõtlemist. Hind oli ka soodne 4 € vaid.




Ega ta nüüd nii eriline asi pole, aga nii vähe on õnneks vaja. Muideks need Maasikapallid, mis ka Tigerist pärit (hind 1 €) on sinna sisse natuke liiga suured. Sobivamad on nagu karbil näidatud M&M suuruses kommid. 

Täna sööme kommi, homme sööme kommi... 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...