view rawsnowflake-snippet hosted with ❤ by GitH

kolmapäev, 16. september 2015

Nii vähe on õnneks vaja :)

Kuu aega tagasi rääkisin teile ägedast leiust - Seinast seina veebipoest, vaata postitust siin.
Ja täna on minu hall sügisilm küll päikselisem :) :)

Nagu ikka suundusin seal veebipoes esmalt lastele mõeldud toodete juurde, mida ka teiega jagasin ja peale selle, jäi mulle silma armsa tekstiga pilt, mida endale kingi vihjeks soovitasin.
Ja oh rõõmu, Seinast seina saatis mulle kingituseks just selle sama pildi :)


 

Ja sellega minu rõõm ei piirdu, Seinast seina on ka oma Facebooki lehel Sinu laps blogist postituse teinud. Piilu siit nende 6 septembri postitust.

Miks ma seda teiega praegu jagan? Sest just nii vähe on õnneks vaja! Väikese blogija jaoks tähendab see palju, kui teda märgatakse :)

Aitäh Seinast seina :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...