reede, 14. august 2015

Seinast seina

Sattusin täna juhuslikult kodulehele Seinastseina.ee. Tegu on minu jaoks veel tundmatu sisustustooteid müüva ettevõttega, aga kuna nende pakutud valikus on väga kihvte ja kauneid asju, siis hea meelega teen ka teile väikse tutvustuse. Nagu ikka, oli minu suund kohe lastetoodete lehele. Siit väike valik, mis mulle ostukorvi läheks :)

Üks kaunis sõnumiga pilt ei ole kunagi liiast, viide siin.


Mulle mahub koju veeeeel patju, miks mitte see kaunis pilvepadi, viide siin. See muudaks ka iga lastetoa rõõmsamaks, mis siis, et ta väike pilveke on. Kes vähegi blogi lugenud, see on kindlasti näinud mu armastust patjade vastu :) Vaata eelnevaid postitusi siit.


Ja mänguasju, mis just kui iseenesest koju tulevad :) on ju vaja kuskile pigutada, selleks sobiks ideaalselt selline kast, viide siin. viide siin. Seinast seina poe valikus on mitu erineva mustriga, nii, et kindlasti leiab ka endale sobiva. Mis mulle puitkastide juures meelib, on see, et nad on väga vastupidavad. Kui mänguasju enam hoiustada pole vaja, siis uus värv peale ja ema saab endale uue hoiukasti :)


Seinakaunistuseks puidust tähekesed, viide siin


Ja meisterdamiseks selline vineerist auto, viide siin.



Kui enda koju, midagi ei leia, siis kingiideid on siit saada kõvasti. Nende tooted on müügil ka näiteks Tallinnas Telliskivis asuvas Muusa poes, millest ka varem blogis juttu on olnud piilu siia. 
Kes mulle külla tuleb võib selle pildi kaasa võtta :)


Jõudu ja jaksu Seinast seina poele :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...