kolmapäev, 15. juuli 2015

Merestiilis lasteriided

Otsisin, mis ma otsisin, siis ma eesti lasteriiete tootjatelt merestiilis tooteid ei leidnudki. Kahju :(
Kellel on infot põnevate riiete kohta, võib julgelt märku anda. Igatahes tuulasin siis läbi suuremate "välismaiste" poodide kodulehed, kes meil ka lasteriideid müüb. Ja ühtteist kaunist ikka leidus. Kuna mul on poeg, siis vaatasin eelkõige talle mõelud kaubavalikut, aga piilusin ka tüdrukute riideid.

Esimesena jäi silma H&M´s armas Henley pluus, mis mul kohe ostukorvi rändaks. Kaunid akrud reas puha (LINK) hind 7,99 €, saadaval 68-92 cm pikkusele.
Ja juurde sobivad püksid, ankrutega ning komplekt on koos. (LINK) hind 4,99 €. 
Saadaval 56-92 cm pikkusele. 



Ning veel üks kaunis komplekt (LINK) hind 12,99 €. Saadaval 68-92 cm pikkusele. 

Aga tüdrukutele ma nagu ei näinudki midagi? H&M´s arvatakse vist, et ajatu klassika väiketele tüdrukutele ei meeldi ja nad on selleks suveks Anna ja Elsa riietele väga suurt rõhku pannud. 

Ja siis piilusin Lindexi lasteriided, kuni 6 kuu vanustle beebidele (LINK), vana hind 19,95 €   Sobivad 50-68 cm pikkusele. Nagu tellitult oli järgmisel päeval hinnad veel paremad, 
uus hind 13,95 € 


Lindex´is on vähemalt tüdrukutele üliiluskleit (LINK), vana hind 22,95 €, uus hind 15,95 €, saadaval suurusele 92-122 cm pikkustele. Kui mul oleks tütar, siis see rändaks küll kohe meile koju :) 


Ja muidugi suvel kohustuslikud - ujumispüksid (LINK), hind 9,95 €, saadaval 62-92 cm pikkusele. 


Milline komplekt sulle enim meeldis? Mulle meeldis esimene valik, lähen piilun, kas seda on veel poes alles, hea valik Merepäevadele selga panna :)

Täiendasin 17.07.15 
Head asjad jõuavad ikka õigete inimesteni, alles ma kurtsin, et ei leidnud internetist Eesti lasteriiete tootjatelt merestiilis mitte kui midagi. Kui juhtusin nägema seda Liss naisteriiete poe reklaami. 
Ja tegu on täitsa oma Eesti ettevõttega, kes neid kauneid kleite teeb (LINK) hind 19,90 €, saadaval suurustele 80, 86 ja 140 cm.  

Tutvu kindlasti nende Facebooki fännilehe (LINK) või kodulehega (LINK), sest nad toodavad tõesti väga kauneid riideid, eriti meeldisid mulle ka nende tikitud mantlid. Lasteriideid on saada 86-158 suurusele. Pean jällegi tõdema, kui mul oleks ka tütar siis oleks sealt kindlasti juba ostu teinud:)

Liss lasteriided on minu ühes lemmikus Nona lastepoes ka täitsa olemas (LINK)  See on nüüd küll minu viga, et ma neid seal ei märganud. Tunnistan ausalt, et vaatasin põhjalikumalt vaid väikeste poiste riideid :) :)

Igatahes, nagu Liss teatab, on nad Merepäevadel oma kaubavalikuga olemas. Nii samuti on seal olemas ka Little Sir Ewald, kelleni jõudsin tänu Lissi vihjele. Aitäh :) 



Nagu ennegi olen õelnud, siis häid Eesti tegijaid tuleb ikka kiita. Nii lisan siia ka Litte Sir Ewaldi (LINK) kauni poistesärgi Paul, mis just merestiilis on (LINK), hind 19,50 € 
Vahvad väikemeeste särgid on ka Merepäevadel täitsa olemas :) 


Nii tore, et postitus hakkas oma elu elama ja sai täiendust, suur aitäh Margele Lissist :) 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...