esmaspäev, 6. juuli 2015

Kivi kunst

Kas teil on ka nii, et kui satute mere äärde, mis on veidi kivisem, siis on sealt alati vaja mõni ilusam kivi mälestuseks tasku pista :) Mul on see komme ikka veel alles. Eile käisin pojale ka "kivimaailma" tutvustamas ja korjasime rõdule klaaspurki panemiseks paar kaunimat. Minu järjekordne kinnisidee, teha küünlalaternad ja sinna kaunistuseks kivikesi lisada. Nii on kodusaarest tükike meil alati olemas.

Aga ma ei tahtnud oma küünlaprojektist rääkida, vaid kividest. Nimelt olen märganud, et moes on kivi kunst. Mitte "surmaga" seotud kunst vaid hoopis kivide kaunistamine, nagu järgnevatel piltidel. Kui mul oleks vähegi kunstiannet kaunistaksin ka poja rõõmuks paar kivikest, aga mida pole, seda pole :) siis jääb vaid üle teiste kätetööd nautida. Minu lemmikud on kohe esimesel pildil olevad kivid ja liblikas ja siil ja öökull :):) Milline on sinu lemmik?






















 




















Viide Art Ekstrax

2 kommentaari:

  1. Jah. S.t. jah, korjan küll kive rannast kaasa. Laps ka korjab. Elutoa laua peal on mitu tema tehtud rannakivi-lepatriinut.

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...