teisipäev, 21. juuli 2015

Go baby go!

Ma vahel kurdan, et internet on kurjast, näen asju, mida mul kohe kindlasti vaja oleks. Ja kodus mees nii ei arva :) Aga tegelikult ilma selleta jääks ma nii-nii paljust ilma, nagu näiteks kas teadsite midagi stopperitega laste sukapükstest? Tavaline asi ju tegelikut, mis siin ikka nii erilist saab olla. Aga mulle või noh mu pojale, kes kodust ühest toast teise roomab, oleks sellised sukapüksid küll hädavajalikud. Olen talle viimasel ajal kõik sokid ostnud stopperitega, teate küll, kumminupukesed, mis takistavad libisemist. Meil on kodus väga libe põrand ja sellised sukapüksid oleks kindlasti talle abiks.






Äge leid, kas pole? Igatahes sellised hädavajalikud sukad on saadaval näiteks Skandikids poes (LINK), mis asub Järve Keskuses.

Tee ka oma lapsele ja endale rõõmu ja võta osa blogimängust. Loe täpsemalt (LINK) :):)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...