view rawsnowflake-snippet hosted with ❤ by GitH

neljapäev, 4. juuni 2015

Miffy lamp

Tere taas! Loodan, et esmaspäeval oli kõigil lastel ja lastevanematel tore Lastekaitsepäev ja tehti koos midagi põnevat. Minu viimase postituse ajastus oli küll väga hea, tulid just väga tuulised päevad. Mina meisterdasin igatahes omale tuuleratta, mis nüüd rõõmsalt rõdul tuult naudib. Sellised ilmad, aga kahjuks sunnivad nüüd enamus aega toas veetma. Aga siis saab jälle midagi põnevat toas teha :)

Olen oma mõtetega taas sisustuslainel, lõpetasin poja nime projekti st tahtsin seinale nimetähed panna. Teen sellest õige pea ka postituse. Tänane teema on, aga ühest põnevast lambist. Just nii, lambist. Nimelt on mul põnevaid lastetubasi vaadates silma jäänud üks eriti eriti äge jänesega lamp. Läks veidi aega, kuni ma jälile sain, millega täpsemalt tegu. Mõned näited :







On ju lahe jänes? Minu detektiivitöö tulemusel selgus, et jänese nimi on Miffy ja kas te usute, et ta tähistab sellel 2015 aastal oma 60 juubelit :), õigemini küll Miffy bränd. Pärit on bränd Hollandist ja loodud Dick Bruna poolt, kes 1955 aastal joonistas oma pojale meelelahutuseks jänese. Ja nii algaski Miffy lugu, kes tahab, saab tema ajalooga veidi täpsemalt tutvuda siit, Tänaseks on Miffy näoga lastele mõeldud tooted väga tuntud, ka antud jänese lamp. Kui ma ei eksi, siis olen Selverites näinud mõningaid tooteid. Konkreetset lampi saab osta näiteks siit veebilehelt.

Selgus, et Miffy lambid on meil ka Eestis täitsa saadaval, kas pole tore uudis? Kel huvi, saab jänese lambi soetada endale Sweeter nimelisest lastekaupade e-poest, vaata siia.  


Mina näeks hea meelega Miffy´t enda kodus, kuidas teie? 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...