view rawsnowflake-snippet hosted with ❤ by GitH

reede, 29. mai 2015

DIY - Tee ise tuuleratas

Mul on rõdul selleks suveks suurem osa ettevalmistusi tehtud, pean silmas oma miniaeda :) Kuna pean arvestama, et seal ka peale minu, mu kahel mehel tore olla oleks, siis plaanisin väiksema jaoks sinna midagi põnevat teha. Väikse lapse elus on praegu periood, kus ta kõike huvitavat uudistada armastab. Mõttes oli väike tuuleratas. Olen tuulerattaid ja -veskeid müügil läinud, aga nad ei tundunud päris "minu" ja nii nad poodi on jäänud. Lisaks meeldib mulle võimalusel kõike ise teha. Igatahes selle nädalavahetuse diy plaan on ise teha tuuleratas, idee on pärit lehelt Hgtv.com



Mida läheb vaja: 
  • puidust harilikku, millel otsas kustutuskumm
  • kääre
  • pärliga nööpnõela
  • ümara otsaga tange
  • värvilist paberit, võiks olla veidi paksem käsitööks mõeldud. 

Kuidas valmistada:

Võta tangid ja painuta nööpnõelal 1/3 osast 90 kraadise nurga alla, just nagu pildid näidatud. 





Võta paber ja lõika sellest sobivas suuruses ruudud. Nüüd lõika kääridega nurkadest neli diagonaalset lõiget suunaga keskele. Ära lõika päris keskele välja, vaid lõpeta ca 5 cm enne keskpunkti. 




Aseta paber lauale ja voldi lõigatud tipp vasakule, asetades tipp nüüd keskpunkti. Hoia keskpunktis olevaid tippe paigal ja lükka neist nööpnõel keskelt läbi. Jälgi hoolega, et nõel läbiks kõiki nelja tippu. Nüüd lükka nõela ots hariliku otsas olevasse kustutuskummi. Ja tuuleratas ongi valmis, nüüd jääb üle vaid tuult oodata :) 





Pildid pärit www.hgtv.com 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...