view rawsnowflake-snippet hosted with ❤ by GitH

neljapäev, 5. veebruar 2015

Mida teha luttidega?

Tere taas!

Ilmselgelt on viimasest postitusest ilmatu pikk aeg mõõdunud. Üritame uuel aastal nüüd natuke jälle aktiivsemad olla. Miks meie? Me pole seni avaldanud, et tegelikult peavad blogi kaks sõbrannat, kes oma mõtted kõigest lastega seonduvast soovisid kuhugi kirja panna. Sellest ka blogi sündis.

Põhjusi pausiks pole vaja aga kaugelt otsida - ühel meist, kellel on kaks imearmsat last, on viimane pool aastat lihtsalt töö alla uppunud. Ja teisel meist, on 6,5 kuune beebi, kes kogu ema aja ära on röövinud. Tulenevalt sellest põhjusest on oodata postitusi ehk nüüd ka veidi väiksemate laste peale mõeldes. Nagu tänane - luti teema...

Ma ei hakka rääkima, milline on õige lutt ja kas beebidel on üldse lutte vaja, see jäägu iga lapsevanema enda otsustada. Mida aga teha luttidega pärast? Ma usun, et ma ei ole ainuke, kes pole raatsinud neid minema visata ja sahtlipõhjas on seni hoidnud. Nüüd leidsin olukorrale sobiva lahenduse. Tuleb võtta pildiraam ja nad sinna liimida. Kas pole lihtne ja vahva mõte?
Leidsin selleks inspiratsiooni neilt piltidelt:



Minu meistriteos on selline :) 




Tegemine on lihtne, vaja on:


  • lutte
  • pildiraami
  • liimi, mina kasutasin kuumaliimi püstolit
  • hiljem ärge unustage fotot lisamast :)

Muideks pildil olevad jänese ja kuu lutid on pimedas helendavad :) Tegemist on MAM luttidega, kes aga sooviks ka oma lapsele taolisi? Siis liitudes MAM Eesti Facebooki lehega, on võimalik enda 0-6 kuusele beebile tellida tasuta silikoonlutt. Pean tunnistama, et olen seni kõik lutid MAM´i omad seotanud ja pole kahetsenud, eriti kiidaks just neid samu öösel helendavat lutti. Kui huvi siis, suuremates kauplustes on MAM´i tooted kindlasti olemas ja sealt saab sobiva variandi valida.

Pildid - MAM Eesti ja interneti avarus.

2 kommentaari:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...